Listopad 2015

Proč nemohli studenti položit květiny na Albertově?

22. listopadu 2015 v 12:54

17. 11. několikatisícový dav táhl Prahou, protože spousta iniciativ pořádala na různých místech Prahy své vlastní demonstrace a kdysi jsem se domnívala, že by se měli všichni sjednotit, ale právě kvůli těm šibenicím to možné není. Ale s tímto davem táhnoucím Prahou nemá prezident Miloš Zeman a IVČRN, BPI a Úsvit, společného vůbec nic.


"Jestliže se jako fakt uvádí, že spolu se stoupenci pana Adama Bartoše pochodovali též konvičkovci, a dále označuje hesla a slogany za projev příznivců Martina Konvičky, činí tak v naprostém rozporu se skutečností, bez dostatečných podkladů a dopouští se tak zásahu do osobnostních práv doc. Mgr. Martina Konvičky, Ph.D.," psala v dopise Klára Samková".





Že provokatéři Majdanů a jejich odstřelovači jsou školeni k provokování občanských válek a že jsou mezi námi kolaboranti na straně "pražské kavárny" ochotni bránit zahraniční kapitál, to je každého osobní rozhodnutí.


Je mnoho iniciativ na obranu proti muslimské invazi, tedy i mnoho demonstrací, stačila by jedna, je jich mnoho, ale tím se už nezabývám. Nevysvětlitelné však pro mne bylo, proč média ignorují, tolerují fašistické spolky a naopak prolhaně obviňují z extremismu ty, kteří dělají všechno pro to, aby zachránili ohrožený mír a demokracii, proč ze všech těch iniciativ a jejich představitelů nejvíce vadí Martin Konvička a z Bloku proti islámu paradoxně právě ti nejmírnější, nejpokojnější, schopni řešit ne silou ale a hlavou, kteří usilují, na rozdíl od jiných, o nenásilné řešení zákonným způsobem.


A konečně mi došlo, proč. Protože jejich pokojné způsoby a schopnosti nezapadají do scénáře barevných revolucí, nepokojů a občanských válek, za jejichž účelem si mocní zvou na pomoc proti nám občanům k rozvrácení Evropy islámské bojovníky.




Proč nemohli studenti položit květiny na Albertově?


Na "důstojnou oslavu" měli sedmnáctého listopadu celé dopoledne a ještě zbytek dne po patnácté hodině- zvláštní, že potřebovali slavit a vzpomínat zrovínka v té době, kdy tam probíhala nahlášená akce."


Skutečnost, že policie v úterý neumožnila studentům zapálit svíčku u pamětní desky na pražském Albertově, kritizují mnozí politici.


Vyjednávání skupinky studentů jsem byl přítomen, bezpečnostní pravidla ve světle událostí loňského 17. listopadu na Albertově i islámského teroru v Paříži asi každý pochopí. Studenti žádnou svoji hromadnou akci ohlášenou neměli, Policie ČR jednoznačně řekla, že budou vpuštěni individuálně a jako každý jiný po bezpečnostní prohlídce, ne jako skupina a k vlastní desce nemá nikdo těsně před akcí přístup. Nepřijde mně nic divného, stejně by postupovala policie v Londýně, Paříži i v Moskvě. Mimochodem jiní "oficiální" či vybraní zástupci studentů se účastnili právě v té chvíli vzpomínkového aktu v blízkosti desky, kde byla i primátorka Prahy a zástupci profesorského sboru, takže jistě nešlo o postup proti akademikům, ale holý fakt, že si každý nemůže dělat, co chce a kdy chce a prostě musí někdy počkat nebo se smířit s faktem, že právě on nebyl vybrán nebo musí počkat. Je zajímavé, že ve 12. 00 chtěla skupinka "studentů" za účasti všech televizí pokládat květiny a teatrálně se hádat s Policií ČR za účasti kamer a pár hodin poté už o to nikdo nejevil zájem."





Proč nemohli položit květiny?....Asi proto že to nebyli studenti, ale staré známé firmičky z Prague Maidan a starej provokatér pan Marek Hilšer(asi i se svojim holandským kolegou)...Kalouskovo a Khárlovo parta z oMen nám chtěla ukázat něco ze svého repertoáru a prostě to nevyšlo...A vše bylo tak hezky připravené...I Česká televize šla s nima...Redaktor Samko na obrázku prosí aby je Policie pustila(asi,že si tu provokaci natočí a hned zase půjdou).


Tento národ si zaslouží, aby si vládnul sám a aby mu nikdo z vnějšku nediktoval






V nadcházejícím chaosu a ohrožení se "smývá ono zjednodušené pravolevé vidění určitého portfolia témat, protože podstatné už je jen to, co kdo říká, a ne z jakých východisek vzešel. Možná je to také příznak objektivně vysokého stupně aktuálnosti a nebezpečnosti problému, jakým je migrace, za nímž vlastně mizí všechny jiné subtilnější různice," uvádí pro ParlamentníListy.cz Petr Žantovský".




1. Radikální muslimové provedou teroristický útok, "vyprovokovaný" nějakým zlem Západu.


2. Umírnění muslimové se distancují a zdůrazní, že jde jen o nepatrnou menšinu radikálů.


3. Titíž umírnění muslimové si postěžují na zesílenou vlnu islamofobie namířenou na mírumilovnou většinu a varují, že by mohla vyprovokovat další terorismus.


4. Mainstreamoví politici s pomocí umírněných muslimů v boji proti islamofobii zavedou represivní opatření omezující svobody nemuslimů.


5. Média, kultura a školství zavedou dobrovolnou autocenzuru, aby nebyly z islamofobie a xenofobie obviněny, a z téhož důvodu policie, soudy a veřejné instituce přestanou stíhat zločiny muslimů.


6. Umírnění muslimové, s důvěrou přetolerantnělých nemuslimů, získají větší mocenský vliv a nemuslimové si libují, jak se jim společně daří mír.


7. Po období zdánlivého klidu radikálové provedou další teroristický útok.


8. Celý cyklus se opakuje pokaždé o oktávu výš, čili s větší razantností proti islamofobii a předáním většího vlivu umírněným muslimům. Frekvence cyklů se zrychluje, mezery mezi nimi zkracují.


9. Po několika takových cyklech neislámská společnost zjistí, nebo si třeba ani nevšimne, že prakticky odevzdala moc umírněnému islámu.


10. Radikální muslimové převezmou moc od umírněných muslimů a islamizaci dokončí, v tradičním stylu represe, masakrů a zotročení nemuslimů.


Domnělá humanita nebere v potaz pud sebezáchovy společnosti


"Na první pohled je jasné, že toto smutné desatero se začíná velmi rychle naplňovat. Typické pro naše mainstreamová média je, že se vůbec nezabývají tím, zda nemá Benjamin Kuras náhodou pravdu. V těchto médiích vládne opačný postoj. Pseudoliberální apely na domnělou humanitu a solidaritu, což by v zásadě nebylo nic špatného - humanita a solidarita jsou cenné hodnoty - ale potíž je v tom, že tato ´humanita´, ´solidarita´ a tak dále, je pouze rétorická a neohlíží se na názor většiny společnosti, protože 75 až 80 procent obyvatel je proti masové migraci," upozorňuje Petr Žantovský.







Když revoluce, tak převrat.

9. listopadu 2015 v 13:50 Politika

Každé lidské společenství má svého zakladatele a jeho následovníky. A kdo se ke komu z nich hlásí, souhlasí se zakladatelem a chce ho následovat. Jestli nenásleduje, pak není tím, k čemu se hlásí. Kdo říká: Jsem křesťan, následuje anebo měl by morálně následovat Ježíše, a jestli nenásleduje, není křesťan. A tak to je v každém náboženství, v každé ideologii.

A když někdo řekne, že je křesťan, dá se předpokládat, že to je slušný člověk, jestli pak někdo říká, že je křesťanem, ale není slušným člověkem, tak není křesťanem, nenásleduje Ježíše, protože Ježíš se nedopustil žádného hříchu. Jsme jenom lidé, mýlíme se a hřešíme někdy všichni, ale usilujeme vždy napravit, co jsme zkazili. V křesťanství se tomu říká činit pokání ze zbytečných slov a skutků.

Slušný člověk neřekne, že je fašista, protože zakladatelem fašismu byl Hitler. A když ne podle slov, tedy podle skutků zakladatele a jeho následovníků, bezpečně rozeznáme ideologii dobra či zla. Když někdo řekne: Jsem muslim, je to obdobné, jako by řekl: Jsem fašista, protože jak Hitler, tak i Mohamed byli zločinci a říkat že je nutné na Mohameda nahlížet v kontextu doby, je scestné. V každé době násilí je násilím, vražda vraždou, zločin zločinem. V kontextu doby lze zpětně nahlížet Starozákonní "oko za oko, zub za zub" v sebeobraně proti zločincům, ne však loupeže a vraždy, ani pedofilii.

Proto když zákonodárci z důvodů náboženské svobody vyznání staví vedle sebe jako sobě rovné křesťanství a islám, jsou buď neslušní anebo nevědomi a tím nebezpeční, takoví nemají ve vládě co pohledávat. Nevědomým může být řadový věřící, ne však zákonodárce. A říkat, v případě zločinných ideologií, že zákazy nic neřeší, znamená legalizovat zločiny. Nebo jsou snad zákony a tresty za jejich porušení zbytečné?

Islám ve své podstatě je nemilosrdně nelítostně krutá ideologie smrti bez úcty k životu, dělá z lidí bezcitné zrůdy a nepřinášejí muslimové do Evropy profesní znalosti a jiné kulturní obohacení, ale jen to, pro co žijí, k čemu jsou vychování, zákeřné násilí, zotročení a boje k ovládnutí bezvěrců.

Ta invaze má svoje příčiny, Mocní vědí, proč, za jakým účelem řídí stěhování národů, a ti co nepochopitelně táhnou proti vlastním s mocnými za jeden provaz, těžko říct jestli vědí nebo nevědí proč. Jestli příčinou je vedle tučných dotací jen apatie a nezájem anebo pomsta, za kdo ví, co.

Ano, příčiny by bylo třeba postihovat. Čekat však, že by mocní začali postihovat sami sebe, že sami sebe potrestají, a nedělat nic, znamená dláždit cestu barbarům, aby bez překážky jim nanejvýš odpornou naši svobodu zašlapali do země.

Řešení je v zastavení proudu migrantů, my je však nezastavíme, a když to dopadne s uzavřením hranic tak jak říká prezident Zeman a jak je to velice pravděpodobné, tak tady zůstanou uvězněni ti vyhoštění z jiných zemí. A s těmi se budeme muset naučit žít. Jsou dva způsoby. Dvě možnosti. Buď oni se podřídí nám, nebo my jim.

A i když jak říká docent Martin Konvička: "Jsem přesvědčen, že většina mohamedánů jsou neporovnatelně lepší, než islám, než Mohamed, mohamedáni jsou moji kamarádi, islám není můj kamarád".. strach z islámu není přehnaný, ale zcela reálný, jeho prostřednictvím vlády usilují o naše zotročení.

Není to prezident Zeman, není to Martin Konvička, kdo vyrábí nepřítele, ale ten, kdo stojí na straně nepřátel proti vlastním.

Podle zákona světského i Božího kdo loupí a vraždí je zločinec. Zločinem je i pedofilie. Podle zákonů světských i Božích. Všechny ostatní nejrůznější názory lze tolerovat. Tolerovat však toleranci zločinů znamená zločiny schvalovat. Tady už nejde o jiný názor ale o pravdu a lež v čistém svědomí. Jako Martin Konvička není fašista, tak Mohamed byl zločinec.

Je smutné, když někteří z nás, ve spolupráci s mocnostmi světa a jejich zločinů táhnou s nepřáteli proti vlastním. Evropské hodnoty samy o sobě bez našeho úsilí před islámskými bojovníky neobstojí. Padly v dějinách lidstva v důsledku devastace i jiné hodnoty a teď k pádu stačí jen málo, stačí nadávat do fašistů těm, kteří se mírovou cestou ještě snaží alespoň zákonným způsobem nepustit do našich zákonů tu satanskou ideologii zla, která dělá z člověka zlu absolutně podřízené, poddané a citově otupělé zrůdy. Oni o tom nevědí, že jsou morálně zmrzačení a krutostmi otupělí. Pomýlení, otrocky podřízeni zlu jsou přesvědčeni, že jejich "právo je dokonalé" a nás přicházejí si podřídit.

Kdyby všechno to zločinné barbarství, kterého se dopouštějí na vlastních i na cizích, bylo vylhané, anebo kdyby se odehrávalo nezávisle na Evropě v Africe, byly by to věci, kterými nás média jen straší. Ostatně my jsme také museli z barbarství vyrůst přirozeným vývojem, i oni by vyrostli.

Jenže oni teď z Afriky do Evropy stěhují barbarství ne proto, aby se naučili svobodně žít, ale aby Evropu stáhli v přesvědčení vlastní dokonalosti a naší zvrhlosti do jejich svinstev. Historie se opakuje, stěhování národů není věc nová, a Evropa se nebrání. Umožňuje dobyvatelům úplně dobrovolně ta svinstva konat i vnášet do evropského zákonodárství.

A muslimové, narozeni a vychováni už v Evropě, vidí na vlastní oči nás jako bezvěrce a nestydaté obnažené Evropanky, které si říkají o znásilnění a odcházejí do IS. Prostě islám je bojovná válečná satanská ideologie, a jestli podrobně víme nebo nevíme a jestli to oni vědí anebo nevědí, kdo koho proč tam vraždí a která islámská sekta teroristů proti jiným teroristům bojuje, oni nic jiného než modlit se a bojovat všichni proti všem, nechtějí a neumějí. Rozšťoural a rozehnal je západ a teď přicházejí bojovat do Evropy. S tímto teď u nás v ČR nepohneme, toto nespravíme, ale jestli se necháme islámem zotročit, budeme práskat pětkrát denně hlavou o zem, aby nás nevyvraždili.

Jsou to okupanti, přesvědčeni, že Bohem vyvolení nejlepší, přicházejí s úmyslem nás ovládnout. Jsme ve válce a to vyžaduje zcela novou válečnou strategii, jinou než dosud, zcela nové zákony, nový vládnoucí systém, nutný k přežití.

Když revoluce, tak radikální převrat. A jsme Češi, když radikálně převrátit systém, tak způsobem sametovým. Proč bychom měli proti sobě bojovat a umírat předčasně? Život je přece nádherný.

IvČRN a Blok proti islámu dávají ještě naději zavřít hranice i když už je skoro pozdě a dávají naději, když už sem ti nejlepší Bohem vyvolení vtrhnou, aby jejich zrůdnosti byly zákonem zakázané. A chce to tak i prezident Miloš Zeman a ten má věrohodné informace z první ruky.

Co je nutné, to je dobré. Je čas investovat jen do toho, co je k lidsky důstojnému životu nezbytně potřebné. Do čeho tedy nebo do koho investovat? Potřebujeme k přežití muslimské imámy? Potřebujeme katolické, protestantské, Jehovistické a jiné kněze a kazatele? Potřebujeme politické strany, neziskové organizace, "celebrity" atd. atd? Nepotřebujeme. Ale ti všichni, a úplně všichni, ne jen těch pár vyvolených, potřebujeme jíst a mít kde spát.

K přežití potřebujeme pekaře, zemědělce, zedníky a jiné dělníky a řemeslníky a učitele a lékaře. Investovat je nezbytně nutné do zemědělství, průmyslu, školství, zdravotnictví, a k zajištění pořádku do justice, policie, a v neposlední řadě i do objektivních sdělovacích prostředků a tím k uchování národní kultury a k vytváření pracovních příležitostí pro všechny.

A kdo by potřeboval některý z těch výše uvedených parazitních náboženských, politických, v uvozovkách kulturních a sportovních a jiných zájmových spolků, ať si je svobodně zakládá ale nezávisle na státu, z rukou vlastní práce a z příspěvků svých členů.

Ne, neodpadla jsem od víry a od Pána Boha, nejdu proti křesťanství a církvi ale křesťané se neliší od ostatních lidí zvláštním způsobem života, svatým chrámem Pána je lidské srdce a jak má být uspořádáno společenství křesťanů, o tom je psáno v NZ.

Nosit Ježíšovo jméno pak znamená mít jeho moc. Až bude Ježíš v pravdě vyvýšen tak, jak je v evangeliích psáno, všechny lidi přitáhne k sobě. Proto musí být mezi námi různé skupiny, aby se ukázalo, kdo z nás se osvědčí.